Procedury zwrotu książek i podręczników do Biblioteki Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku w czasie trwania pandemii COVID - 19
Procedury zwrotu książek i podręczników do Biblioteki Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku w czasie trwania pandemii COVID - 19
1.Obowiązujące zasady zostały ustalone przez nauczycieli bibliotekarzy w porozumieniu z Dyrekcją szkoły.
2.Zwrot podręczników i książek z biblioteki szkolnej odbywać się będzie w terminach ustalonych dla poszczególnych klas i przekazanych przez nauczycieli bibliotekarzy za pośrednictwem dziennika elektronicznego uczniom, rodzicom oraz wychowawcom.
3.Zwroty będą przyjmowane w ustalonych dniach i określonych godzinach przed wyjściem ewakuacyjnym z auli SP3 na zewnątrz - taras przy segmencie A (na teren szkoły wchodzimy furtką od strony szkolnego placu zabaw, wg oznaczeń).
4.Należy zwrócić szczególną uwagę, aby przy stoliku zdających książki nie znajdowały się inne osoby oddające je i podejść dopiero wtedy, kiedy ma się pewność, że nikogo innego nie ma. W przeciwnym wypadku należy poczekać, zachowując odpowiedni dystans społeczny.
5.Uczniowie/rodzice dokonujący zwrotu podręczników/książek powinni być w maseczce. Zachowujemy odległość 2m.
6.Podręczniki zwracane są w kompletach. Prosimy o bezpieczne usunięcie własnych foliowych okładek, zapisanych ołówkiem notatek, zwrócenie uwagi na czystość i estetykę książek.
7.W przypadku zagubienia lub zniszczenia podręcznika/książki, rodzice/opiekunowie prawni są zobowiązani do odkupienia nowego egzemplarza, w porozumieniu z bibliotekarzami i w ustalonym terminie.
Opracowali nauczyciele bibliotekarze SP3:
Beata Misiura, Lidia Satanowska